قسمتی از حرفهای شهدا با ما... (مطلب ارسالی ازشرمنده شهدا)

قسمتی از حرفهای شهدا با ما از زبان شهید علمدار

خدا میداند که مابیشتر از شما طالب دیداریم برای همین پروردگار عالم اجازه میدهد هراز چندی با مولایمان حسین درد دل کنیم
بچه ها اقا امام حسین خیلی بزر گواراست
او بهتر از همه ما شلمچه را میشناسد فاطمیه را زیبا تر از همه ما تعریف میکند او خاطره های جبهه را خیلی دوست دارد
هر وقت به پابوسش می رویم از ما میخواهد برایش خاطره بگویم به مجرد اینکه بچه ها شروع به نغمه سرای میکنند  چشم های اقام مالامال از اشک میشود سر مبارکش رابه زیر میندازد ودانه های اشکش زمین بهشت و محاسن شریفشان راتر میکند
همین دیروز بود که نوبت من بود تعریف کنم من از غروبهای شلمچه گفتم ازکنال ماهی -ازسه راه -مرگ ازجاده شهید سفری -سنگر های نونی
من از جاده شهید خرازی شروع کردم چند دقیقه ای نگذشته بود که صدای ناله های اقا راباهمین دو گوشم شنیدم اهسته فرمود هیچ یارانی بهتر وباوفاتراز یاران خود ندیده ام یکی ازبچه هابه من گفت بس است دیگر نگوکه اقا سراز زیر برداشت وفرمود بگو عزیز دلم بگو انچه بی تابت کرده بگو
بچها اینجا برخلاف دنیای شما قصه های جبهه زیاد خریدار دارد یک روز به اقا عرض کردم مولا جان دوستان نمان همدم شبهای عشقمان در دنیایند بی انها بر ما سخت میگذرد اقا در حالی که اشک محاسن شریفش راتر کرده بود فرمود انها بقیت شهدای من اند به جلال خدا سوگند که در اذاب قبر اذاب مرگ ودر ان واویلای محشر تنهایشان نخواهم گذاشت انها در حساسترین زمان که نیاز به یاور داشتم به یاریم شتافتند لبیک وفا سر دادند من به علی اکبرم گفته ام بدون انها به بهشت نیاید
خدایا همه ماوبچه های اتوبوس8 راجز دوستان شهدا واصحاب امام حسین قرار بده امین


خدا می داند اگر پیام شهدا و حماسه های انها را به پشت جبهه منتقل نکنیم گنه کاریم . . .

نظرات شما عزیزان:

دوست
ساعت20:47---25 آذر 1391
چقدرسخت است حال عاشقی که نمی داند محبوبش نیزهوای او راداردیانه!!!!!!!!!ا
ای شهیدان از همان لحظه ای که تقدیر مارا از شماجداکردتاکنون یاد شما,خاطراهای دنیای پاک شماامیدحیاتمان گشته.مابه عشق شما زنده ایم وبه امید وصل کوی شمازنده ایم.
دربهشت کبری همه بالباس خاکین...اینجا ما چه جامه ای برتن داریم!!!!!!!!!
عالی بود.


عشق خرم شهر
ساعت22:08---21 آذر 1391
سلام...
مرسي و دمت گرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ 18 آذر 1391برچسب:, توسط